De bibliotheek gaat weer open!

geplaatst in: Geen categorie | 0

Acht weken lang waren de deuren van de bibliotheek gesloten. Daar komt gelukkig verandering in! Vanaf vrijdag 15 mei is de bibliotheek weer geopend op de gebruikelijke tijden: vrijdagavond van 19.00 tot 20.00 uur en zaterdagmorgen van 10.30 tot 11.30 uur.

Er zal worden gezorgd voor een ruime opstelling van de karren met boeken, zodat het goed mogelijk is om 1,5 m afstand te houden. U wordt gevraagd om alleen (dus niet samen of met uw kinderen) naar de bibliotheek te komen. In de bibliotheek komen duidelijke aanwijzingen over afstand en hygiëne. Wilt u deze aanwijzingen goed opvolgen? Vrijwilligers van de bibliotheek zijn aanwezig om toezicht te houden en om ervoor te zorgen dat er niet te veel mensen tegelijk aanwezig zijn in de bibliotheek. Binnenkort worden de precieze instructies ook op deze website geplaatst. Lees ze dan alvast even door voordat u naar de bibliotheek komt.

De vrijwilligers van de bibliotheek zien ernaar uit om u weer van dienst te kunnen zijn!

Reacties zijn gesloten.