Boeken bestellen t.b.v. de bibliotheek

geplaatst in: Open ochtend/middag | 0

Ook dit jaar is het weer mogelijk om via de bibliotheek (dag)boeken te bestellen. Een gedeelte van de opbrengst daarvan komt ten goede aan de bieb. Van harte aanbevolen dus!

• Een bestelformulier is beschikbaar in de bieb en is hier te downloaden. Lever het formulier in bij de bibliotheek tijdens openingstijden óf breng het bij een van de medewerk(st)ers van de bibliotheek thuis.
  • U kunt de titels en auteurs van de boeken die u wilt bestellen ook per e-mail (info@bibliotheek-dirksland.nl) of telefonisch (601111) doorgeven. Vergeet niet om uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden.
  • Uiterste besteldatum is D.V. woensdag 14 december.
  • De bestelde boeken kunnen op D.V. 28 december worden afgehaald tijdens de open ochtend. Schikt dat niet? Dan worden ze die dag ’s middags of ’s avonds bij u bezorgd.
    Wilt u de boeken graag vóór de Kerstdagen in huis hebben? Dat kan! Geef het wel even aan bij uw bestelling.

Reacties zijn gesloten.