Bibliotheek weer open vanaf 27 november 2020

geplaatst in: Geen categorie | 0

Met ingang van 27 november 2020 bent u weer welkom in de bibliotheek. De openingstijden zijn zoals gebruikelijk: vrijdag van 19.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 10.30 tot 11.30 uur.

Welke maatregelen gelden er?

• Kom alleen naar de bibliotheek. Dus niet samen met uw man, vrouw, kind(eren) of wie dan ook.
  • Er mogen maximaal 4 personen tegelijk in de bibliotheek zijn. In de hal staan winkelmandjes. Zijn die op? Dan wordt u gevraagd om even in de hal of buiten te wachten.
  • Zorg ervoor dat u steeds 1,5 meter afstand houdt tot andere bezoekers en de vrijwilligers van de bibliotheek.
  • Alle bezoekers van 13 jaar en ouder dragen een mondkapje als ze bij de bibliotheek zijn. Hebt u zelf geen mondkapje? Dan wordt bij binnenkomst in de hal een mondkapje aan u gegeven.
  • Bij binnenkomst levert u eerst uw boeken en tijdschriften in. Daarvoor staat een tafel in de hal. De ingeleverde boeken en tijdschriften worden wel direct gescand, maar vervolgens leggen we ze apart. Pas na een week worden ze weer uitgeleend.
  • Na het inleveren van boeken en tijdschriften desinfecteert u uw handen bij de desinfectiezuilen.
  • In de bibliotheek is een looprichting aangegeven. Loop dus niet kriskras door de bibliotheek.
  • Bij het uitlenen van de boeken scant u zelf de barcodes van de boeken. Dit is heel eenvoudig. Uiteraard staat er een vrijwilliger bij om u te helpen.
  • Blijf (zeker als het druk is) zo kort mogelijk in de bibliotheek. Wilt u een praatje met iemand maken? Daar is buiten alle ruimte voor!
  • Hebt u verkoudheidsklachten? Of heeft een van uw huisgenoten verkoudheidsklachten met koorts en/of benauwdheid? Blijf dan thuis!
Reacties zijn gesloten.