Aangepaste maatregelen i.v.m. corona

geplaatst in: Geen categorie | 0

Sinds deze week gelden opnieuw strengere maatregelen ter bestrijding van het coronavirus. Deze maatregelen worden samen aangeduid als ‘gedeeltelijke lockdown’. Het bestuur van de bibliotheek heeft besloten om de bibliotheek (vooralsnog) geopend te houden. Wel gelden met ingang van 16 oktober twee aanvullende maatregelen:

• Alle bezoekers van 13 jaar en ouder dragen een mondkapje als ze bij de bibliotheek zijn. Hebt u zelf geen mondkapje? Dan wordt bij binnenkomst in de hal een mondkapje aan u gegeven.
  • Er mogen maximaal 6 personen tegelijk in de bibliotheek zijn. Is dat aantal bereikt, dan wordt u bij binnenkomst gevraagd om even in de hal te wachten.

De eerder genomen maatregelen gelden nog steeds. In het algemeen geldt: wees voorzichtig en denk om elkaar!

Reacties zijn gesloten.